Developing Processes For The Low-Cost Manufacturing Of High Purity Silicon Metals For Next-Generation Lithium-ion Batteries

Achieved final critical milestones, completing a successful silicon pour

Sponsored
Message: M Tourillon, quand pensez-vous que le PUREVAP gen 3 sera pret?

Bonjour M. Moi,

Malheureusement les règles de divulgation d’information des autorités ne me permettent pas de répondre à cette question sur un forum de discussion ou via email.

Je pense que la date exacte de la mise en service du Gen3 n’est pas en soit un facteur déterminant dans l’avancement de nos projets de valorisation du Silicium Métal.

Dans le communiqué de 9 décembre, nous énumérions plusieurs autres projets de valorisation de notre Silicium Métal qui sont en cours, projets qui peuvent très bien avancer avant la mise en service de l’usine pilote et qui pourraient très bien être générateur de mise en jour via communiqués durant Q1 2020.

Salutations,

Bernard Tourillon

 

Hello Mr Moi,

Unfortunately, disclosure rules do not allow me to answer this question on a discussion forum or via email.

Our main goal is finding value-added application for our Silicon Metal, and in that regard, I believe that the exact starting date of the Gen3 is not in itself a determining factor in the progress of our projects.

In our December 9th press release, we did list several other potential value-added applications for our Silicon Metal that we were looking into, projects that we can advance before the pilot plant is commissioned and which could very well be the generator of update news releases during Q1 2020.

Kind Regards,

Bernard Tourillon

Share
New Message
Please login to post a reply