A World leader in advanced plasma processes

Being commercialized in multiple applications around the world including plasma torches, Industrial 3D printing powders, aluminum & zinc dross recovery, waste management and defence - 4 US aircraft carriers

Free
Message: Re: Peter, Where we are now?

Aug 07, 2020 06:56PM

Dear Benny1234,

Everything is progressing well.

We try and give updates within our press release which I think we do fairly well (we press release quite frequently).  Other than giving a play by play report I am not quite sure how much more frequently we can update everyone.

I appreciate that waiting can make it seem longer than it is (a watched kettle never boils), but things are moving quite quickly given the players.

Hope that helps

Peter

 

Cher Benny1234,

Tout avance bien.

Nous essayons de donner des mises à jour dans notre communiqué de presse, ce que je pense que nous faisons assez bien (nous communiquons assez fréquemment). À part le fait de donner un rapport de jeu par jeu, je ne sais pas trop à quelle fréquence nous pouvons mettre à jour tout le monde.

J'apprécie que l'attente puisse faire paraître plus longue qu'elle ne l'est (une bouilloire surveillée ne bout jamais), mais les choses bougent assez rapidement compte tenu des joueurs.

J'espère que cela pourra aider

 

Peter

 

Share
New Message
Please login to post a reply